® Jobb Jobb Jobb

Publicerad 2012-03-29 17:23:40 « Vardagen,

Jahopp! Slutade praktiken igår, det firades med en blomma till handledaren och hon bjöd på kycklingsallad. Mums! Och det vart en kväll på kurs inför delegering, samt ett kunskapsprov. Nu ska jag bara kontakta sjuksköterskan för ett möte och prata om dem här frågorna. Sen är det bara att hålla tummarna att jag får delegering, men det ska nog inte vara några problem :)

Första arbetsdagen idag och det känns bra, får även hoppa in och jobba dag imorrn med. Och dem ville få in mig på helgen också, men eftersom att jag inte kan ta mig in så sa jag nej. Jag vill vänta med helgpassen till jag har moppen och kan ta mig in :)

Nu ska jag skutta in i duschen och gosa en stund med ninisarna innan det är dags att göra middag. Senare blir det en liten kvällspromenad med aktivering för Zheeba, då hon behöver komma ut och tänka lite extra :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela