® I Miss You Every Damn Day!

Publicerad 2012-03-13 17:53:07 « Mänskligt,



Det är sjukt hur mycket man kan sakna vissa personer.
Det är inte för ens man har förlorat dem man älskar för ens man inser hur mycket man verkligen älskar dem. Har kollat igenom lite bilder och känner för att gråta, men jag håller det inom mig - som allting annat. Jag önskar att jag kunde få ha er vid min sida dygnet runt, resten av era liv. Men ni vet vart familjen finns om det är något.

Vi vill bara erat bästa! <3
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Postat av: Annika Mamma Nilsson

Publicerad 2012-03-13 19:16:17

Du hjar så rätt så !



Saknar dem också !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela