® Helt uppe i varv!

Publicerad 2012-03-15 17:20:49 « Vardagen,

Det skulle ju ha blivit en cykeltur nu när jag kom hem, men eftersom jag kom hem lite för sent och att jag är vrålhungrig så blir det endast en kvällspromenad sen. Det duger det med :)

Efter mycket dåliga nyheter, två veckor i sträck, så känns det skönt nu när jag får positiv energi överröst över mig! Personalen verkar gillar mig, pensionärerna gillar mig. Så ja, jag ska ringa och anmäla mig som timvikare nu. :) Ska även sätta mig med den där knepiga sidan och trycka in cv, personligt brev osv :)

Äntligen är världen på väg åt rätt håll!
Men det skulle inte förvåna mig om det blir så att jag får dåliga nyheter från Försäkringskassan eller CSN nu.
Jag skulle ha gjort prov idag, jag visste att jag hade glömt något imorse! Så det får bli på måndag, så ska sätta mig och råplugga i helgen - det blir nog bra det här.
Imorrn kommer även läraren ut för att prata lite om hur det fungerar och vad jag får göra osv. Det är lite nervöst men samtidigt intressant. Första gången jag är ute i arbetslivet överhuvudtaget..

Hejpåre!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela