® Helt otroligt!

Publicerad 2012-03-02 14:29:57 « Vardagen,

Hostade som fan inatt, och jag vette fan varför :/ Halsen är inte öm iaf, kanske var det som släppte?

Vagel i ögat har jag fått, lagom till hund"kursen" och praktik på måndag. *suck*
Solbrillorna är mina bästa vänner idag, oavsett om man är inne eller ute.

Skulle ha tagit en cykeltur med Zheeba idag men känner inte direkt någon ork, men lite gladare är jag idag. Ska sätta mig och skriva lite tänkte jag, jag har lite att göra. Sen blir det att pilla lite med datakunskapen också - så jag känner att jag har gjort något. Och sen är det att läsa lite i boken innan man lägger sig, och kela med kaninerna innan också :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela