® Äntligen ledigt!

Publicerad 2012-03-17 11:19:08 « Vardagen,

Urschamig! Igår pratade jag med "chefen" om att bli vikarie. Och det känns hur bra som helst - personalen gillar mig och pensionärerna också! Underbart! :)

Britt-Sophie kom för att kolla halvtidbedömningen igår, och det fanns inget att klaga på sa min handledare ;) "Meningen är ju att Jill ska vara självgående sista veckan", sa min lärare medans min handledare sa: "Hon är redan självgående och har varit sedan första dagen". Jag gillart!


Känns skönt med ledig helg iaf.
Sova ut ordentligt och bara ta det lilla lugna.
Idag kommer Fanny en sväng också :)
Inplanerat är en långpromenad. Och kvällspromenad kl 18. :)



Åh vad jag vill gå ner i vikt! Men det är skitsvårt när man är så mat och
godis glad som jag är ;P Men det ska väl gå. Det känns ju bättre iaf ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela