® Ännu en dag!

Publicerad 2012-03-18 09:31:50 « Vardagen,

Ännu en ledig dag, inatt somnade jag inte för ens 1.30 nånting, jag låg och tittade på One Tree Hill och det vart så spännande. Vaknade för några minuter sen och har hunnit ge Zheeba frukost och hunnit slänga i mig min.
Idag är det tänkt att vi ska prova den nya appen, SportsTracker, och se om vi blir mer nöjda med den än med Runkeeper. Det återstår att se.
Igår följde jag med Anders ut i skogen. Jag hittade Bergkristall och en underbar bäck som flöt neråt. Det är säkert mega mysigt på sommaren :)
Sen ska Systrarna Bus få komma ut och skutta lite, utomhus om det inte blåser för mycket - annars kanske jag kan låna ett par kompostgaller av Linda :)
Nej, nu är det dags att ta itu med den här dagen.
Det lutar åt att ta en långpromenad först, sen en cykeltur ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela