® Alldeles för tidigt!

Publicerad 2012-03-03 07:42:48 « Vardagen,

Vad fan gör jag vaken nu?
Jo, det började med att jag gned och vände mig i sängen och klockan var runt 4 inatt. Gick på toa, som jag trodde! Kunde somna om, men strax innan älskling kom hem vid 6 så fick jag spring in och spy. Mums? Nee! Gick upp en liten stund senare och spydde igen, somnade om och vaknade för några minuter sen av att jag var tvungen att spy. Idioti! Vad är det som dummar sig i kroppen nu då, magsjuka?

Jag som avskyr att spy, jag är sällan dålig i onödan!
Varför händer allt nu? Varför allt den här veckan?!?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela