® Onsdag!

Publicerad 2012-06-27 12:34:30 « Vardagen,

Då har jag varit ute med hundarna på en liten runda, som avslutades med frisbee kast på gräsmattan. Zheeba flyger ju knappt, pga sin tjocka rumpa ^^
 
Snart ska jag ta med mig ett par IKEA påsar ner till grannen som ska få fylla med med hö, samt hjälpa en annan granne med datorn. Senare blir det jobb och när jag kommer hem ikväll så har Älskling varit och hämtat Danne som kommer ikväll. Imorrn åker dem ju. :)
 
Så nu ska jag ut i förrådet och göra plats för lite hö :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela