® Det börjar ta fart :)

Publicerad 2012-06-14 18:02:33 « Vardagen,

För att förbereda inför framtidens planer och händelser så har jag nu anmält mig och Marcus till en handledarkurs :) Det är dags att fixa körkortet! Inte en dag för sent ;) Fast det kommer kännas jävligt skönt att veta att man har betalat för det alldeles själv ;)
Och så har jag lagt upp min budget inför det här. Vad jag behöver och lite extra kostnader, ifall man kuggar nånstans.

Idag har jag tvättat Zheebas filtar, sängkläder + täcke som hon ligger på, både i bilen och här inne. Så nu ska det bara skakas av och läggas på rätt plats så har jag en nöjd hund sen.

Var ute och geocacha med Mamma o Anders idag, provade den nya Cornetto Enigma. Fy skruttan så god den är :D

Nu lagar jag mat och älskling kom precis hem :)


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Postat av: Morsan !

Publicerad 2012-06-14 18:37:40

Ja du ! Den va god...

Pöss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela