® Måndag!

Publicerad 2012-07-16 16:08:38 « Vardagen,

Ny dag, ny vecka, nya möjligheter!
Första dagen på sommar schemat och det känns underbart :)
 
Har även suttit och kollat igenom olika klädesbutiker.
Jag ska nämligen införskaffa mig ett par byxor extra den här månaden. Lite nyare garderob, tror jag närmare bestämt. För nu ska det gås ner i vikt och det ska kämpas till tusen. 14 artiklar för 1500kr, inte illa ;) 3 byxor + 2 bhar inräknade.. Vi får väl se om det blir en beställning eller inte, ska fundera lite till.
 
Sen hade H&M ett par skor som jag förälskade mig i. Och självklart kommer dem inte finnas tills jag får lön, men kanske kanske finns dem kvar på webshopen? ;)
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela