® Vilket Underbart Schema !

Publicerad 2012-01-13 13:52:54 « Vardagen,

Jag var på individuellt samtal med lärare idag. Och dem frågade mycket om mina tidigare studier och erfarenheter, jag förklarade lite snabbt om varför jag slutade skolan och att jag gått på soc, varit sjukskriven osv. Läraren som jag satt och pratade med, föreläste om psykiatrin så han var lite nyfiken på varför jag var sjukskriven, eftersom jag hade sagt att det var psykiskt. Och han förklarade att det var vanligt med folk som kommer dit, som kommer ur socialfobin osv. Och att dem har klarat det galant, och han hade även märkt av det lite på mig, och bad mig säga till så fort det blir jobbigt. Han vart även fascinerad och glatt överraskad att jag såg ut att vara så peppad, och han hade märkt det på mitt tal osv. Hur kul som helst att komma till en skola, där dem vet vad man pratar om! :D <3

Och så fick jag veta att vi inte alls har lektioner på tisdagar, datakunskapen ligger schemalagd på två dagar - men man kan välja vilken tid som passar en bäst. Och antingen väljer jag 10,30-12,30 på måndagar (ledig tisdagar, eller tisdagar 15,30-18.15. Väljer jag tisdagar får jag en riktig långhelg - ledig fredag - måndag! Men jag kommer välja måndagar iaf, bara för att få komma igång och ha något att göra på dagen, inte sova så länge - för att komma in i rutiner osv :D

Hur underbart som helst det här. Idag är min dag! :D
Jag tycker dock att mina böcker borde komma någon dag! :/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela