® Vilken underbar dag!

Publicerad 2012-01-19 16:29:25 « Vardagen,

Vilken underbar dag jag har haft idag! Hur bra lektion som helst + klasskamrater. Jag blir ju alldeles salig! Hur ska detta sluta?

Idag pratade vi om autism, asperger syndrom, adhd och lite add. Och det är något som ligger mig varmt om hjärtat så prata - det var inga problem :) Tenta om det här på måndag, det ska bli intressant - se hur mycket som fastnat och inte. Visst var det kämpigt ett tag och försöka att inte gripas av panik eller så, men jag skötte mig ganska bra ändå :) Har bett min socialpedagog att ringa upp mig under nästa vecka om hon har tid för det, skulle vilja berätta om allt roligt!

Mina koncentrations- och uppmärksamhets problem har jag märkt av nu, både igår och idag. Inte på samma sätt som när jag varit hemma, utan på ett helt annat sätt. Och det är det här som är intressant, för mig iaf. Men jag lyckades ändå hänga med i samtalet och hela lektionen, förutom när någon pratar med mig, byter samtalsämne eller något liknande, då är det svårt att försöka haka på läraren igen. Men jag har klarat det hittills och det kommer gå fin fint det här :D

Och imorgon em kommer Fanny!

Jag är i ett sånt lyckorus nu så jag vet inte vart jag ska ta vägen.
Men nu går jag och virkar, vill inte sitta framför datorn ;P
Ikväll är det kvällspromenad igen :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Postat av: Annika Mamma Nilsson

Publicerad 2012-01-19 18:00:08

Jill ! Jag är så stolt över dig.....Du är så duktig..



Pöss från mamsen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela