® Stooora planer!

Publicerad 2012-01-11 21:32:21 « Vardagen,

Jag vart hur taggad som helst igår, efter att jag mätt mig runt midjan. 1,7cm har jag minskat på 3-4 veckor. Vad har jag gjort då, undrar ni säkert. Jag har inte ändrat mina matvanor något speciellt. Jag skulle ju gått in i dieten, men med skolan som började så kände jag att det får vänta tills jag kommit in i det ordentligt. Utan jag har ätit som vanligt, men jag har motionerat varenda kväll. Det är säkert 1-2 veckor i sträck vi har gått nu. Och idag tog vi kvällsrundan på 47min. Dvs 4,39km på 47min, det är jävligt bra.

Så nu är jag taggad till våren, låt det bli vår nu!
För inom loppet av några veckor, kanske längre beroende på vädret osv, så ska vi gå samma runda men på morgonen. Då vet jag att Zheeba är rastad och klar, och jag slipper tänka på det under skoldagen. Och ett stort plus i det hela är att jag kommer orka skoldagen på ett helt annat sätt. Jag kommer igång på något helt annat sätt. Det är mitt mål just nu :)

Imorrn ska ju, som sagt, in till mormor. Hjälpa henne lite och prata lite skit osv.
Så blir det kanske en promenad, där inne i stan också vem vet :)

Nu ska jag väl kanske ta mig till sängen så det inte blir som imorse. Bäst att hålla koll på tiderna man går och lägger sig. Dock känns det så jävla dumt, då jag är van vid att kunna prata med Marcus så här på kvällskvisten. Jag kommer ju sakna honom något enormt mycket om jag ska lägga mig så tidigt. :/ Men man får väl jobba igenom det också, och jag tror att vi klarar det :) Kärleken övervinner allt, sen beror det ju på vad det är för sorts människor det handlar om. Men jag tror på det här! :)



Jag älskar min skruttis! <3 <3
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela