® Smått & Gott

Publicerad 2012-01-17 13:45:11 « Vardagen,

Jag har bjudit in lite folk till Runkeeper, rensat lite i telefonkontakter, fb, mailen osv. Jag har bryggt kaffe åt min karl som ligger och sover. Varit ute med Azcona på promenad, 7km, Zheeba fick gå en liten runda innan :) Jag har mailat försäkringskassan och fått svar, jag har mailat ang avbet till ett inkasso bolag och fått det bekräftat. Inatt är det bara att sätta sig och betala 8 av 11 räkningar som jag har här hemma. Nästa vecka kan jag nog betala in 2 till. Det här kommer bli mitt år, känner jag :) Det enda som saknas är pappret från fkassan i brevlådan och skicka det till CSN sen är jag klar.

När hjärtat vaknar bär det av till Marieberg för att hämta ut böckerna och imorrn är det skola! TJOHO! :D



+ Mina kläder från Ellos har kommit nu, så hämtar ut dem imorrn :D
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

Publicerad 2012-01-17 19:01:52

sv: okej, jag ska kolla :D

Postat av: HANNA

Publicerad 2012-01-17 19:11:44

sv: okej :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela