® Örebro!

Publicerad 2012-01-12 20:38:07 « Vardagen,

Det var länge sen jag var i Örebro, det kändes idag måste jag säga. Fick skjuts in till stan och drog över till mormor. Hjälpte henne att byta gardiner, vart bjuden på mat. Snacka lite skit och skratta, självklart. Vi kom in och pratade lite grann om morfar, och när vi sen höll på i byrån hon har i vardagsrummet, där det står ett fotografi på morfar och mormors syster (båda två har gått bort) så kunde jag nästan inte hålla tårarna ifrån ögonen - bara sådär :/ Sen har det varit så mycket annat i tankarna och det är inte för ens nu, när man är ensam som tankarna och känslorna kommer tillbaka. :/


Kom hem och umgicks med Marcus innan han åkte till jobbet. Så skulle jag ha dammsugit men kände att jag inte orkade, fast jag hade stora planer på det! Så gav fan i det, så har diskat nu iaf. Var ute på promenad, snackat lite skit med Dawid, och sen nu ska jag göra mat för att sen glo på Biggest Loser Sverige, och sen hoppa in i duschen innan det är för sent. Dammsuga kan jag fan göra imorrn.

Imorrn är det dock bara individuellt samtal med lärarna, hade varit bra om Zheeba kunde följt med, men eftersom jag inte sätter henne utanför så får hon snällt vänta hemma :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela