® Onsdagen

Publicerad 2012-01-18 22:59:46 « Vardagen,

Kom iväg till skolan i tid och kom till lektionen. Bekanta mig med nya klasskamrater och hade skoj :) Lektionen var intressant då vi började med kapitel 1, imorrn är det kapitel 4 och på måndag ska jag göra tentan på den. Ska bli riktigt kul faktiskt!
Idag hade jag en period där jag stängde av öronen helt, diskussionerna var lite väl intima på mitt privatliv så jag hade ingen lust att lyssna för jag vet hur det skulle ha slutat. Men en bra lärare har vi iaf :)

Efter skolan fick jag skjuts av en klasskamrat, som bor i Kumla, och mötte upp Mario. Gick och köpte lite grejer på Pickaboo och Ica Maxi. Hämtade ut mitt Ellos paket. Kom hem och provade kläderna. Självklart får jag returnera jeansen, men för mig gör det inget att få vänta ett tag till. BHarna kunde väl ha varit lite större, även om jag tyckte att jag valt en/ett par storlekar större :/

Satte mig och började virka lite lätt, släppa tankarna på skolan och allting annat och bara varva ner en stund. Sen bar det ut på kvällspromenad. Kommer hem och inser att jag glömt nyckeln inomhus -.- HUR GÖR JAG NU? Går mot Pia och Göran och konstaterar, efter en stund, att nyckeln låg i fickan. Det var bara en nyckelring som fattades, som hade hoppat av tidigare under dagen - den kändes ju inte likadan som förut.
Imorrn är det skola igen, sen är det hem och vila upp sig, på fredag kommer Fanny - som jag har längtat efter den lilla damen :)



Tänker mycket på Olivia också, ska slänga iväg ett sms här någon dag och kollar hur det är med henne. Hennes utveckling har ju varit så enorm under den tiden jag haft henne, Fannys också egentligen :) Underbara extra voffar :D
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela