® Kilon!

Publicerad 2012-01-14 10:28:06 « Vardagen,

Jag har funderat i ungefär 3 dagar på om jag ska köra lika stenhårt som dem på Biggest Loser, kanske inte varje dag - men åtminstonde gå mer, hoppa upp i träden och dra mig upp etc. Men vem ska peppa mig? Vem ska se till att det blir gjort? Jag? Njae, så motiverad är jag väl kanske inte - mest irriterad på magen om jag ska vara ärlig. :/

Men för att få något gjort så måste man kämpa för det.
Och det är det jag ska göra nu! Så det blev en snabb frukost, dricka massor utav vätska. Ta med sig vattenflaska ut och sen är det bara att börja motionera! Om jag ändå kunde få in det på morgnarna också -.-



Inatt drömde jag om att jag och Annika hade hittat en varsin älg, som vi hade ridit in och skulle till ridhuset med. Riktigt coolt, när man tänker efter ;P

Väger idag:
92,4 kg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela