® Jag har hittat ännu mer vägar att gå!

Publicerad 2012-01-29 20:33:18 « Fitness!,

Jag vill bli ordentlig nu. Jag vill bli "frisk" så vi kan ta ännu en låååång promenad. Jag har hittat två stycken, eller ja det beror på om man vill ta den långa eller korta på 6,5km eller korta ner det till 2,3km eller 4km. Men går man dem små så missar man ju alla sjöar! O.o Och det går ju inte!
Den andra är på 17km.

Dovrasjödalen



Hällabrottsturen


Jag vill, jag vill, jag vill !!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela