® Jaa.. Då ska vi se

Publicerad 2012-01-26 06:29:10 « Vardagen,

Jaa, då ska vi se vad som har hänt dem senaste dagarna.. I måndags var det datakunskap och tenta på funktionsnedsättning - och jag har ännu inte fått reda på vad jag fick, men godkänt VET jag att jag får - eftersom att jag tyckte det var prutt enkelt och efter provet gick jag ut och kollade upp så jag hade skrivit rätt på alla - och det hade jag, förutom på ett ställe. Men! Det gör inget, för det hänger ändå ihop på något vis.

Tisdagen vart en städdag, behövdes kan jag ju säga.

Onsdagen, igår. Full med skratt och tokigheter med klasskamraterna. Och gick igenom äldre, vilket vi har tenta på. Jag hade tänkt göra tentan idag, men eftersom vi får ny lärare och läraren ska gå igenom 3 kapitel idag så tänker jag att jag tar helgen på mig och pluggar och gör tentan på måndag. Igår fick jag även mina kurser för datakunskapen, som jag ska göra hemifrån - istället för att gå på lektion och lyssna på sånt jag redan kan. Men jag kan gå på dessa lektioner iaf.

Kom hem igår och hjärtat hade ju haft lite att göra.
Han har iaf ominstallerat stationära datorn, och skulle väl flytta över mina bilder från laptopen och dit, men eftersom nätverket buggar ur så vet jag inte vad som hände.. För nu hittar jag inte mina bilder på laptopen. Jag blir TOKIG om dem är borta! "Du kanske ska lära dig att spara oftare?" Såna kommentarer vill jag inte höra..

Marcus är ledig, mycket i skolan - det är mycket nu. Därför blir det mindre data tid.

Nu måste jag iaf ut med Zheeba innan jag springer iväg till bussen..

Ciao!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela