® För tidigt!

Publicerad 2012-01-05 14:55:07 « Vardagen,

Hade ställt klockan på 8 imorse, varför vet jag inte riktigt. Jag ville ju iofs inte sova till 12.30 som jag gjorde igår, kanske var därför. Men gick upp runt 9 istället. Det kändes mycket bättre.. Sen vart det rejäl morgonpromenad, och hunnit vara på Marieberg en stund. Kom hem och hjälpte grannen Anders att få igång sitt trådlösa internet, så han är väl nöjd nu..

Ikväll blir det kvällsrundan, på ca 4km. Varje kväll ska den inspekteras!
Ikväll börjar jag lite tidigare då min älskade sambo börjar senare, så då går jag min runda tidigare på kvällen, så jag kan umgås med Marcus efter det :)
Nu ska jag sitta lugnt och stilla och fundera ut hur headern ska se ut :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela