® Eftermiddag !

Publicerad 2012-01-06 13:59:26 « Vardagen,

Gick upp vid 10 idag, och begav mig ut på promenad med Anders. Den här gången beslöt jag mig för att jag ville gå runt Söderhavet, för att se vad som fanns. Anders stannade ju och tittade på stenar medans jag tittade på naturen. Ikväll ska jag se till att Maria och Azcona följer med på våran kvällspromenad! Så det så! Har även funderingar om man kanske skulle ta den lite tidigare, men jag vet inte - vill ju umgås med Marcus också, innan han åker och jobbar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela