® Det är lördag idag..

Publicerad 2012-01-28 10:19:53 « Vardagen,

.. Och det är alltid samma sak när jag ska njuta av sovmorgon - vaknar tidigt iaf! >_<

Men idag är det middag hos mormor. Mamma, styvpappa (hans pappa), syrran och alla hennes ungar kommer. Ska bli riktigt kul faktiskt :)

Men innan dess ska jag nog ta en promenad med Zheeba, en hyffsat lång iaf. Jag har ju ändå ett par timmar att slå igen ;) Just nu håller jag på att ordna lite bland mina bilder..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela