® Dagen idag! :)

Publicerad 2012-01-11 14:35:24 « Vardagen,

Råkade försova mig imorse, Marcus kom in och väckte mig och sa att klockan var 7. Det var bara att skynda sig upp och göra det man var tvungen för att sen sätta sig i bilen och bli dit skjutsad. Det var ju en jävla tur att Marcus vaknade, då han hade sovit en timme, av att något kändes dumt. Jag hann iaf i tid till skolan. Och väl där så skulle vi sitta och lyssna på ännu mer information, så nu har jag kanske smällt in allt i huvudet. Det är tur man hinner anteckna det mesta :)

Efter lunch var det diagnostiskt prov, dvs ett litet test på vad man kan inom just vården. Och jag tyckte jag kunde rätt så mycket ändå. För att inte ha jobbat inom det området överhuvudtaget. ;) Det mesta är ju logiskt, tycker jag väl.

Sen får vi inte välja praktik plats själv, utan vi kan komma med önskemål om vart vi vill praktisera. *puuuh* Jag vet inte riktigt vad jag tycker om den saken, jag hade ju velat gå bredvid Pia men det skiter sig ju :/

Så har nästan precis kommit hem nu, och har precis kollat igenom lite kläder ifrån Ellos.  Så får vi se om jag beställer eller inte, jag har inte riktigt bestämt mig än. Ska väl också disskutera lite med Marcus och se vad han tycker om saken. Min ekonomi drabbar ju han också..

Sen åker mitt hjärta och arbetar medans jag är här hemma och ska städa och lite sånt, hade jag tänkt. Imorrn ska jag in till mormor och hälsa på. Sen på fredag ska jag tillbaka till skolan för att ha sånt där individuellt möte, om min skolgång och sånt. Då kommer vi även använda det här provet, från idag, och gå igenom :)
Jag måste erkänna att jag först inte tänkte göra provet, när lunchen började närma sig, men jag kom på bättre tankar och stannade kvar istället. Det var ju tur det ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela