® Zheeba Berättar

Publicerad 2012-02-05 21:52:42 « Hundliv,




Vaknade imorse och var absolut vrålhungrig. Tror du inte mamma drar ut på frukosten så långt hon kan? Eller ja, hon försökte iaf ;) Jag försökte med både kropp och själ att få henne att förstå att jag var jäääätttee hungrig. Och till slut, till slut förstod hon vad jag ville. Dock tror jag att hon drog ut på det för att jävlas med mig, eller vad tror ni?

Sen har jag fått vara utan henne nästan heeela dagen pga att hon varit med grannarna. Förstår ni hur frustrerande det är?! Nu är jag iaf nöjd - mamma är på hemmaplan ;)


/ Tass & Spark
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela