® Tisdag !

Publicerad 2012-02-21 10:08:46 « Vardagen,

Dagen började ju bra. Snurrade i hela skallen i 5-7min ungefär. Såg att telefonen ringde och svarade. Min socialpedagog, så nu är det dags att åka till Lindesberg för att ta blodprov och ekg för att börja med mediciner. Det är ingen som säger att jag MÅSTE äta dem, men jag går hellre igenom det här nu så jag har tabletter hemma OM det skulle behövas någon dag. Även om jag klarar mig bra utan medicin, men lite hjälp på traven skadar inte.

Och sen en ännu roligare nyhet: på måndag nästa vecka får jag träffa Annika. Då ska jag till Linde och göra dem där testerna och sen umgås med Annika. Sen direkt till Hallsberg för att göra provet. :)

Och nu har jag också bestämt mig, är Lilo kvar hos uppfödaren när vi kommer så följer hon med hem :)

Nu ska jag ut med Zheeba och njuta av
den lilla solen som är framme.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela