® Slöseri Med Energi

Publicerad 2012-02-28 10:44:16 « Vardagen,

Alla människor har varit med om det, en eller flera gånger, eller så har du varit personen ifråga. Energi slukare, såna där människor du kan umgås med men inte länge. Du skulle aldrig klara av en hel dag tillsammans med dem.
Jag har tagit mitt strå till stacken och vill absolut inte umgås med folk som bara ser negativit i allt, som bara trycker ner mig. Som säger att dem vill väl, men visar det inte. Som säger att dem finns där för att lyssna men när du väl pratar så får du bara höra att det du gör är fel, eller trycker ner dig ännu mer och använder dina ord emot dig. Dem har svårt att förstå att du bara vill få ur dig frustration eller sorgen.

Det är för mycket negativit som händer runtomkring iaf, så jag orkar inte lyssna på andras problem. Jag har nog med mina egna, det låter själviskt i vissa ögon men i mina låter det helt okej - fullständigt normalt. Man måste ta hand om sig själv i första hand, för att kunna hjälpa andra.

Mår inte jag bra, mår inte mina nära bra - tvärtom.


Nu blir det en promenad för att rensa tankarna..


I thought I meant more to you then this!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela