® Så ja!

Publicerad 2012-02-12 09:13:08 « Vardagen,

Lagom pigg idag, hade velat sova ett par timmar till - men enligt kroppen min så fick jag inte det. Lyckades inte somna om, trots ett otroligt tappert försök. Men men, det blir tidigt ikväll igen chansar jag på.

Igår kväll beställde jag hem lite grejer till lilla kaninen, det är ju bara nästintill två veckor innan hon kommer hem :) Och jag velar fortfarande om jag ska köpa den andre också. Med tanke på att buren är 150cm lång, det ger extremt mycket utrymme. Så kan man dela på dem längre fram. Sen är det ju det här med tid, man ska ha tid att göra båda tama - träna med dem osv.  Det är ju inte så bara!

Så det jag beställde igår var:
* Vattenflaska
* Matskål (den var så gullig)
* Höhängare (en liten boll man kan trycka i höet i,
men även en i mindre storlek för grönsaker
)
* Leksaker
* Toalett

Så det som är kvar nu, att köpa är:
* Buren
* Spån
* Hus
* Utkikningsplats
* Mat (inkl hö)
* Sele
* Koppel

Och det som är kvar att köpa, det ska jag köpa den 24e.
Pyssla i buren och sen åka och hämta lilla Fläcken.
Namnet är jag fortfarande osäker på.. Några förslag?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela