® Onsdag = Skola

Publicerad 2012-02-29 18:15:22 « Vardagen,

Idag ringde klockan och det var dags för en ny dag i skolan, ny kurs osv. Och det är prov på heeeela boken, 12 kapitel och så har dem lagt upp det till 5 prov! Urscha mig! Så vi började gå igenom för första provet idag, det ska jag skriva imorrn. Inför prov nr 2 går vi igenom imorrn. Ursch och fy!

Jag var ju livrädd efter provet jag gjorde i måndags, sista provet på Vård o Omsorgs kursen. GODKÄNT! Fyfan så skönt! Jag hade räknat till 19poäng, för godkänt krävdes det 25, läraren hade räknat till 31. Så jag är huuur nöjd som helst. En godkänd kurs!

Sen blir det Mullhyttan på lördag och hundkurs :)
Men under tiden jag är hemma så är data kurs och plugg
som gäller. Jag vill bli klar någon gång, datan har legat på is
en stund nu. Men nu jävar ska jag bli klar! Imorrn funderar jag
på att leta reda på dataläraren och fråga lite frågor jag har ang
datakursen. För att se så jag inte missar något..

Så har jag varit ute och tränat lite med Zheeba - hon är på god väg att bli den hunden som hon var när jag bodde i Oppboga! En hund som kan grå bredvid mig i alla väder - lös! Hon har fått in det lite mer i hjärnan nu iaf. Och så har vi fått hundmöte två gånger här ute och hon skötte sig - underbart! Älskar utmaningar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela