® Nu får det tamigfan vara nog!

Publicerad 2012-02-06 23:08:56 « Fitness!,

Nu kan jag inte klaga på kylan längre, jag måste röra på mig mer!
Jag ligger ju på 5e plats på Biggest Loser listan. INTE okej! Nu får det tamigfan vara skärpning!
Så imorrn ska vi köra en powerwalk, jag och Zheeba. Som avslutas med en liten joggingrunda.
Eller om jag ska prova intervall coachen på Runkeeper - nånting behövs ju göras iaf. Ja, så här kan vi inte ha det!


Det är ju inte mer än rätt att lägga upp den här, även om jag inte ligger överst. :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela