® Lindesberg idag!

Publicerad 2012-02-14 16:36:01 « Vardagen,

Japp, imorse åkte jag in till storstaden Örebro för att sedan fortsätta min resa norrut - Lindesberg. Var på möte med min socialpedagog och bråkat med siffror tillsammans med försäkringskassan *suck*.  Men jag ger mig inte!

Åkte hem till mormor efter det och vi fikade och mormor bjöd på mat, vi pratade och skrattade och jag hjälpte henne med lite små grejer :) Nu är jag hemma och ska lägga mig på sofflocket..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela