® Jag räknar dagarna..

Publicerad 2012-02-06 23:15:08 « Vardagen,

Jag sitter och räknar ner på dagarna innan pengarna kommer in på kontot och jag kan åka och hämta min lilla kanin, än så länge är hon döpt till Fläcken. Marcus har fått i uppdrag att skaffa fram ett namn till henne. :) Har du något förslag så tar jag gärna emot det.



Ni som har lite koll, kanske har märkt att jag lagt till "Fitness" i länkraden här uppe. Men även lagt till ett par hundbloggar. Mer länkar kommer att komma längre fram :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela