® Helgen :)

Publicerad 2012-02-19 21:43:35 « Vardagen,

Den mesta tiden har väl flygit förbi medans man legat i soffan och kollat på OTH. Nu är det spännande ju! Jag hade skrivit ett inlägg men det verkar inte ha blivit publicerat, inte ens sparats :/  Skitsamma :)
Blev en 8km lång promenad idag, Fanny och Zheeba är nöjda iaf - det är ju positivt. Imorrn blir det lite mer hjärngympa för deras del. Det blir olika övningar ute på grusplanen och i skogen. Själv ska jag försöka ge mig på en liten jogginrunda :)

Nu ska jag lägga mig, återigen, i soffan och kolla på OTH.
Och bara njuta utav ledigheten :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Postat av: Johanna Karlström - Fotografi & Webbdesign.

Publicerad 2012-02-19 22:34:31

Okej, tur du har en stor hund då så du kanske är nöjd! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela