® Godmorgon Godmorgon!

Publicerad 2012-02-01 06:30:46 « Vardagen,

Jaha, en tidig morgon här i Kvarntorp. Har jag sovit gott? Nej! Oroligt. Jag drömde om att jag och Marcus skulle tälta uppe på kvarntorpshögen. En dag, när jag var på väg hem (vart Marcus var vet jag inte) så slog det till en riktig ordentlig storm. Ungefär 299m/sek, overkligt jag vet.. Och när jag kom upp på högen, var det ingen Marcus där, jag låg en stund och funderade - men kom sen på att använda mobilen. Då ringde precis Maria, Marcus syster, och grät. Hon ville att jag skulle komma in till sjukhuset med en gång.

Kom in till rummet, där låg Marcus med sladdar och hela tjosan. Satte mig ner och höll hans hand. Han vaknade och bara klagade på hur sjuksköterskorna gick med fel kläder och alla sladdar satt fel osv. Då vaknade jag, och tittade i sängen - där låg min älskade Marcus och sov som en stock :)



Jag somnade om har precis klivit upp, idag är jag jätte jätte seg. Det känns jätte konstigt att bara åka till skolan två dagar i veckan, men riktigt skönt ;) Nu ska jag ut med Zheeba, så hon får en halv lång promenad innan jag åker till skolan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela