® Fredag!

Publicerad 2012-02-17 12:10:18 « Vardagen,

Snacka om att vakna utvilad när man vaknar och klockan är 10. Hur skönt som helst. Nu är jag fit for fight idag :) Det lutar åt att åka in till Kumla och gå i Viaskogen, mest för att se något nytt - något som man inte sett förut. Då har jag tänkt ta med Zheeba (självklart), Daizy och lilla Bella. Det tycker jag låter bra iaf, får väl se om farsgubben hinner slänga in pengar åt mig så åker jag in, ifall busskortets pengar inte räcker till. Eller om jag kanske åker med Göran och Kjell in, dem skulle ändå hämta Felicia. Då kan jag ju gå från Kumlaby till Viaskogen. :D

Annars är det helg nu och det känns bra. Har suttit en stund med datakunskapen och det har väl gått bra. :)

 Daizy
 Bella
 Zheeba

Jag känner att jag behöver komma ut och gå lite, men motivationen tryter pga det där förbannade skavsåret - jag vill inte ha det igen. Men nu har jag försökt tänka framåt så får vi se :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Postat av: Johanna Karlström - Fotografi & Webbdesign.

Publicerad 2012-02-17 23:25:30

älskar din schäferblandning!



ser ut som en äkta långhårig men med det där extra vackra utseendet och ljusa ögon. jag dööör!



vilken ras var det?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela