® Än har jag inte vaknat

Publicerad 2012-02-04 13:21:58 « Vardagen,

Och det är fortfarande lika kallt som imorse, och jag har varit ute en stund med Zheebis innan jag kröp ner under filten igen. Känner i kroppen att det är något som inte riktigt stämmer. Men ska försöka få mig någorlunda pigg så jag kan göra mina datauppgifter, så jag har något gjort iaf :)

Sen blir det en kanna iskallt vatten och lägga sig under filten igen :)



Sen håller min underbara sambo på att fixa ner "One Three Hill", så det blir till att verkligen ligga på sofflocket och glo ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela