® Aktiviteterna som inte är publicerade..

Publicerad 2012-02-12 15:09:55 « Fitness!,

Tänkte jag skulle slänga upp bilderna på aktiviteterna som inte är publicerade här på bloggen :)








Den här stämmer ju kanske inte riktigt..
Jag tror inte riktigt på att jag brände så många kalorier.. :/


Och den här buggade ju tydligen ur, jag startade den där den röda är.
Precis på samma ställe, men hoppade tydligen igång ute i skogen.. :/
Sen tog det så lång tid för jag gick där det inte finns någon stig och så
stannade jag och pratade med grannen - glömde bort runkeeper ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela