® 2012 Verkar bli mitt år !

Publicerad 2012-02-22 18:16:27 « Vardagen,

Det verkar som att det är ljusa tider för mig, psykiskt iaf, i år. Jag har anmält mig att bli blodgivare, fixat med mina organ efter min död och nu har jag anmält mig till Prickiga bandet. Så är du hundägare så klicka in och beställ !

Var hemma hos mamma imorse, käkade frukost och skrattade lite. Fick skjuts av henne upp på stan, mötte upp Maria och vi strosade runt på stan och skrattade lite där med. Sen vidare mot Aspholmen och kikade lite. Handlade även ett par "hantlar" gjort i trä på Arkens Zoo, till kaninerna / kaninen.

Så! Är hemma nu och har gjort i ordning för resten utav veckan.
Imorrn kommer Fanny och det blir en rejäl långpromenad med lite aktiviteter. På fredag är full snurr. Mamma och jag ska snurra runt här i Kumla / Marieberg området först, sen styr vi kosan mot Deje och hämtar kaninerna / kaninen och sen är det hem hit och låta dem göra sig hemmastadda. På kvällen sen blir det nog storhandling med hjärtat, sen är det mys hela helgen :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela