® Snart är det julafton

Publicerad 2012-12-14 14:40:00 « Vardagen,

Idag är det en sån där seg dag. Snart är det julafton.. Viktigt? Njae, inte riktigt - för min del är det negativt med alla förberedelser, om det ändå inte fanns några krav!
Jag hade helst bara vilja att allt skulle vara klart, alla på ett ställe och att man har trevligt. Ibland känns det som att det lika gärna kan kvitta.. Det är endast det sociala som är viktigt, iaf för mig.
 
Jag ska väl försöka mig på med psykologi uppgiften nu.
Blir inte att åka till Stockholm imorgon, för att gå på Hundmässa och hämta Hannes. Jag håller ändå alla tummar att uppfödaren har tid nästa fredag! *håller alla tummar*
 
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela