® För att göra en lång historia kort..

Publicerad 2012-12-01 00:54:00 «

Jag har, som ni kanske märkt, inte suttit så mycket vid datorn på ett tag. Detta är pga värken i ländryggen, som det så fint heter, medans jag kallar det svank. Varken Alvedon, Ipren eller citodon har hjälpt. Kan knappt sitta längre stunder, inte heller stå eller ligga. Men snurrar tydligen runt på nätterna.Idag beslöt jag mig för att åka in akut.
För det första var jag tvungen att överdriva mink symtom, späda på och ljuga för att ens få träffa en läkare. För det andra så var det inte till någon stor hjälp.
Har bokat tid på vc för en utredning, dem hade skickat remiss till röntgen för att ta reda på vad det är. Detta visste jag inte ens om!!Utan fick reda på det via akutmottagningen.
Läkaren på akuten pratade om någon inflammatorisk sjukdom, hon sa aldrig vilken.
Utan det fick jag FRÅGA om!?!?
Jag fick iaf citodon med mig för natten, och recept på det. Så nu håller jag alla tummar att det inte är den sjukdomen!!
Så psyket mår inte så där jätte bra just nu, kan jag säga!
Enda positiva med det hela var väl att det inte tog lång tid att vänta innan jag fick träffa läkare på akuten. Och att jag ens fick reda på vad läkarna till utreda.
Vi var även och träffade svärmor och klappa på kisseungarna, bildbomb kommer imorgon bitti ;-)Godnatt!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela