® Dokumentärer

Publicerad 2012-12-18 18:37:00 « Vardagen,

Jahopp! Jullov nu. Och har fått besked ifrån läraren om att jag svarat på frågorna, vilket jag var riktigt osäker på, och att jag hade skrivit det på ett bra sätt och även att jag hade ställt nya frågor ;) Så känner mig riktigt stolt faktiskt.
 
Dagen började med en liten promenix till tvättstugan, för att köra Zheebas filtar och det, för att sen lägga det i bilen och ha det där, där ute spelar det ju ingen roll hur det ser ut så länge det är mjukt. Här inne vill både jag och sambon att det ser någorlunda snyggt ut, även om det är småsaker ;)
 
Och jag tittade på dagens avsnitt av julkalendern och flinar varenda gång!
Oh those memorys!! <3
 
Tittade även på dokumentären om renrasiga hundar, som gjordes för några år sen, en uppföljning på den förra. Riktigt intressant, och jag ställer mig frågan: sunt förnuft och logiskt tänkande säger väl ändå att man inte avlar på syskon / föräldrar / släkt osv. Men att djur och människor skulle vara helt olika på den fronten? Jag kan i min vildaste fantasi inte riktigt förstå det... 
 
Och självklart så fastnade jag lite på svtplay, och gick igenom lite dokumentärer och klipp. Jag hittade en dokumentär om arabhästen, riktigt intressant där också faktiskt. Kom sen in på tittar filmer, där folk lyckats filma vilda djur. Otroligt lärorikt och intressant, jag fascineras utav våra vilda djur :)
Så det är min huvudsyssla just nu iaf, sen kommer det komma fler idéer i huvudet, men det får jag återkomma till. 
 
Medans internet laggar sönder så ska jag passa på och ringa mormor och farmor :)
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela