® Dag två

Publicerad 2012-12-30 15:58:43 « Vardagen,

Dag två med lilla Hannes, och ännu har jag inte bestämt mig för något namn ^^
Nu har han fått flytta in i vardagsrummet. Och vi har borstat pälsen på honom.
Lilla fluffmonstret. Tutti o Frutti skuttade fram till gallret för att undersöka vad det var för något nytt som prasslade nere på golvet. :)
 
Imorgon ska jag jobba några timmar, sen kommer Goliat och Fanny och firar nyårsafton med oss här. :) På tisdag blir det att jobba kväll.Så underbart ändå.
 
Nu ska jag väl pyssla lite och sen ska jag lägga mig på soffan tills Marcus kommer hem igen, då är det matlagning :)
 
 
Jag var ju inte alls beredd på att han skulle vara så här fluffig, men en glad överraskning :D
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela