® Spännande!

Publicerad 2012-04-28 10:28:01 « Vardagen,

Det är lördag idag, den här dagen kommer bli tråkig. Dock ska Systrarna Bus få komma ut och skutta, Zheeba ska tränas och det ska dammsugas. På det här nu så ska vi åka och månadshandla någon gång idag, har jag bestämt.

Senare framemot kvällen blir det en liten blå, det är jag sugen på nu när solen tittar fram och det är varmt och skönt. Lite sällskap skulle inte heller skada, men alla ska ju jobba så det får gå ändå ;)

Nee, efter duschen nu så är jag piggare och ännu mer
hungrig, än vad jag var innan. Så det är dags för frukost
och en promenad med Zheeba :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Postat av: william

Publicerad 2012-04-28 10:45:02

söt header:D



Och säg gärna vad du tycker om mina "The Witch In The Woods" Modell bilder som jag har tagit på Louise:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela