® Paus = Plugga

Publicerad 2012-04-15 21:43:35 « Vardagen,

Nu har jag suttit ett par timmar med blogg designen och det har blivit en rejäl förändring, från blått till rött. Rött är inte riktigt min färg, men den känns varm och den passade headern bäst.

Nu när hjärtat har åkt ska jag skutta härifrån och öppna skolbäckerna,
bussen går 10.30 imorrn så det är dags att lägga sig för att plugga
och sen sova. Skulle behöva besöka duschen också, det kanske jag
hinner med innan jag öppnar böckerna?

Och innan vi lägger oss för natten så ska vi se om Zheeba kommer ihåg
det vi tränade på idag, då vet jag om det har fastnat eller inte.

Godnatt på er allihopa :)

Moster saknar er
Mina hjärtegull! <3
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Postat av: jessica

Publicerad 2012-04-15 22:03:59

Jag hoppas verkligen att jag klarar det nu. Det är tredje gången jag läser matte a så känner att det är dags för ett godkänt nu.



Då har du ett tag kvar. Jag gick ut 2011 så jag har bara pluggat känns det som. Men var på tiden att jag fixade 2500 poäng. Du kommer klara det fin fint! Lycka till med ditt pluggande.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela