® Ny kurs start!

Publicerad 2012-04-26 16:54:21 « Vardagen,

Jahooppp! Första dagen med en ny kurs: Etik & Livsfrågor.
Vi har mest pratat om dem olika religionerna och lite sånt.

Sen ringde samordnaren och frågade om jag ville ha en till vecka på sommarjobbet - jajemän, svarade jag! Samma vecka som skolan börjar, får bara hoppas att dem inte krockar ;) Vet ju inte vilken dag skolan börjar eller om jag jobbar den dagen.

Vårdcentralen har svar, och dem tyckte jag skulle kontakta sjukgymnast och se vad denne kan göra för mig i första hand. Vi får la se vad det blir utav det hela, så jag får väl ringa efter skolan imorrn. Ja, det är metodövning imorrn. P-glukos och insulin ;)




Annars händer det väl inte så mycket. Börje strejkar, han får antingen
för mycket eller för lite soppa. Eller så är det något annat galet med
han. Han är iofs 5 år gammal och har gått 1500mil, men ändå ;)
Jag har förhoppningar om att han ska leva upp inom ett par veckor.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela