® Nu ska vi se..

Publicerad 2012-04-03 21:42:03 « Vardagen,

Då ska vi se vad jag har gjort utav dem sakerna på listan jag gjorde tidigare..

* Dammsuga
* Moppa
* Plocka ordning i förrådet under trappen.
* Få upp grejer ur förrådet, frigöra plats.
* Få ut grejer ut i förrådet + under trappen.
* Sätta upp vägghylla i sovrummet. (det dröjer nog innan det händer)
* Sätta upp Elvis klockan i köket.
* Färga håret. (håller på med just nu)
* Äta något.
* Plocka i ordning i köket.
* Vädra
* Göra i ordning i förrådet utomhus.
* Byta gardiner och gardinstänger.


Sen har jag även hunnit med:
* boka tvättstugan (för att tvätta lite gardiner, dukar etc) imorrn.
* Rensa ur garderoben på kläder

Det som är kvar är väl att plocka ur diskmaskinen men det var så blött så det får torka över natten, tar jag resten imorrn. Nu ska jag fixa ut lite kläder på Tradera för att sen vänta på håret, sen blir det duschen och sitta en stund till medans det torkar lite - vill inte ha röda kuddar nu när jag bytt sängkläder ;P

Ciao!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Postat av: L

Publicerad 2012-04-04 09:52:18

Kul att färga håret du! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela