® Myggen är en plåga om sommaren

Publicerad 2012-04-15 12:42:53 « Vardagen,

Dagen började med en rejäl cykeltur med Zheeba och det gick hur bra som helst, konditionen är det inga fel på (inte på henne iaf.) Nu har vi vilat lite, eller ja jag har iaf. Zheeba har lekt med däcket en stund medans jag pluggade och systrarna Bus fick vara i rasthagen :)

Systrarna Bus fick börja lite med hoppträning idag.
Och dem var riktigt duktiga, inkallningen sitter inte
riktigt som jag hade velat - men vänta ett par veckor
till så sitter den nog :) Jag satte upp en pinne i mitten av
hagen och dem på ena sidan, jag på andra. Och kallade
på dem - och dem hoppade faktiskt, sen tyckte dem nog
att det var så roligt för dem hoppade en extra gång :)
Så det blir det fler gånger utav.

Sen började jag lite lätt med ytterliga ett trix igår, med Zheeba.
Och hon är ju så snabb och kör hela registret men förstår inte
riktigt när man ska göra något nytt.
Så vi ska ut och köra ett ryck utomhus, se om det blir någon
annan energi utomhus :) Där kan hon fokusera på ett annat
sätt, så vi ska prova iaf. Hon förstod ju vad jag ville få fram,
till slut och det är huvudsaken.

Nu ska jag sätta mig och plugga lite extra så proven imorrn blir lätt som en plätt ;) För på tisdag har vi nästa genomgång av nästa prov (två kapitel) och då vill jag gärna ha det här klart. Så jag bara behöver fokusera på ett prov i taget, dock blir det snurrigt på torsdag då vi först ska gå igenom för ett nytt pro och sen ska jag sätta mig och skriva provet vi gick igenom på tisdagen. *puh* men det kommer nog bra - det gäller att vara positiv!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela