® Fy fadderullan

Publicerad 2012-04-18 10:27:57 « Vardagen,

Jag ska ändra lite färger, längre fram, just nu har jag ingen bra idé så det får vänta en stund. Hoppas ni har tålamod med det.

Imorse, strax efter klockan 5, vaknade jag av det lät konstigt i buren - tänkte direkt att Tussan lyckats smita sig in i den, men kom på ganska fort att det inte finns en chans. Upp och ut i vardagsrummet. Då sitter Frutti inne i huset och Tutti utanför. Jävla mobbare! Då handlar det om revir tänkte jag, för nu är det ju lugnt igen. Men det blir en bur till iaf - för att ingen ska behöva må dåligt ju :( Vi får väl se om det händer något mer den närmaste tiden. *håller alla tummarna att dem är snälla*

Igår var jag och Ph upp på Kvarntorpshögen.
Det känns riktigt skönt, när man väl kommit
hem igen :) Väl nere igen möttes vi av en
bäver på vägen, den försvann ganska fort dock :P


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela