® Fredag Kväll !

Publicerad 2012-04-13 22:13:38 « Vardagen,

Det är inte varje fredag man hör fulla människors gap och skrik, och tänker "jag saknar inte det där, snacka om bakfylla imorrn".. Och det är sant, det kan vara kul att dra till en röjarfest, men så som det lät från lägenheter under kvällen så vette fan om det är så himla roligt. Det var mest högljudda diskussioner, vad jag förstod det som.

Så har jag försökt skicka sms sen kl 4 till min älskade själsfrände, men icke! Det går inte. Och det är fortfarande strul, men till andra kan jag skicka.. Märkligt?! JA!

Så då har man varit iväg och jobbat i 5timmar och det känns skönt :)

Nu blir det nog sängen på en gång, skulle jag tro. Har haft dampiga djur här hemma ett tag så nu är det lugnt på den fronten. Tack Och Godnatt!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela