® Förbannade *piiiiiip*

Publicerad 2012-04-23 19:38:46 « Vardagen,

Jahopp, kom iväg till skolan. Kollade hur det gick på prov 2, Godkänt :D
Gjorde prov 4 och det känns riktigt bra!
På vägen hem kändes det konstigt med moppen, ja självklart. Han la av strax utanför Hallsberg och vägrade starta igen. Inga pengar på mobilen, inge surf! NEHE?! Putta moppen bort till husen och gå in och låna telefon, som på den gamla goda tiden?! Då kom det en tjej på cykel och frågade om jag behövde hjälp. Jag fick låna hennes telefon och ringde Marcus, han skrattade, och vi kom fram till att jag skulle ringa Pia o Göran och fråga om dem kunde hämta mig med släpet, annars hade Marcus åkt och hjälpt mig :)

Men Göran och Kjell kom efter en stund, jag började ju traska i väntan på dem, och hem kom vi. Marcus fick meka lite medans jag tittade på och lärde mig lite nytt. Nu funkar han! Så nu ska vi kolla efter lite nya prylar, så Börje blir som ny igen. Luftfilter, någon rem och lite sånt :) Bra att ha grejer, typ.

Har precis ätit pannkakor och väntar på att Felicia ska höra av sig.
Ut och åka en stund sen, om vädret tillåter dvs ;)


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela