® Det blev inte som jag tänkt mig!

Publicerad 2012-04-02 22:17:13 « Vardagen,

Det blev ingen cykeltur med Zheeba, inte heller någon långpromenad. Det blev en rejäl städdag idag. Har röjt undan lite, lite överallt. Ställt ordning på saker och ting. Inventerat lite och hållt på. Så nu är det bara att slänga upp grejer för försäljning och sen hoppas på det bästa. :) Bara jag blir av med det, det står ju liksom lite i vägen.

Imorgon blir det dammsuga och moppa.
Det behövs, tror jag :)  Sen ska jag sätta upp lite tavlor och hyllor imorrn. Är det tänkt.

Sen möblera om i alla skåp för att få plats med grejer som står i kartonger, då frigör man ännu mer plats. Ta upp ACn till sovrummet, så den är på plats till värmen kommer. Den står ju i förrådet och tar plats. :)

Nej, dags att skutta ifrån datorn..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela